منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 99434
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






اطلاعات – ایمپالس- سیگنال

طرح کلی ایمپاس ها را سیگنال میگویند...

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید..


ادامه مطلب
نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حرکات اصلاحی

موضوع حرکات اصلاحی چیست؟ حیطه عمل آن چه اندازه و ویژگی های عملی و حرفه ای آن کدام است؟ نسبت آن با سایر گرایشهای درمانی در طب ورزشی و علوم ورزشی کدام است؟

               

برای اطلاع بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید...


ادامه مطلب
نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ورزش و علوم ورزشی

امادگی جسمانی چیست؟ 

حال به بیان فاکتورهای آمادگی جسمانی که شامل 4 فاکتور بوده...

اپلود عكس

توضیح بیشتر در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سوگند یاران به سرخی شالبندشان

توآ21

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جهانبانان و همراهان....
نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جلسه شورای عالی سبک کانگ فو توآ21

جلسه شورای عالی سبک کانگ فو توآ 21 با حضور قریب به 100 نفر از مسئولین شهرستانی و استانی سبک (آقایان و بانوان)در مورخ چهارشنبه 22/6/1391 در دانشکده کانگ فو توآ 21 شهرستان سیاهکل برگزار گردید.



    ما نرم تر از موم و سخت تر از فولاد هستيم چون بستر آب، و طوفنده و خروشان در مصاف با تهديد باد، هرگاه كسي بخواهد آرامش روحاني ما را بر هم زند با عكس العملي چون رعد برنده و چون پتک كوبنده مواجه خواهد شد، عطوفت ما از ترس مان نيست، سرديمان از اين نيست كه نمي سوزيم، پرخاشمان از اين نيست كه زورمنديم، التماسمان از اين نيست كه دنبال مقاميم و سكوتمان از اين  نيست كه چشم بصيرت نداريم، قناعت ما از خصاصت و بخشش ما بي پايه و تلاش بي وقفه مان از حرص نيست، نرمي و لطافتمان از تن آسايي نيست ما آتش هستيم در ميان تلي خاكستر لطيف، ما نيازمنديم در تمام بي  نيازي، ما دنبال گمشده اي هستيم كه فاصله اش با ما بسان پرتو خورشيد است تا خود خورشيد ما دنبال خود هستيم نه منيَت، ما انسانيت انسان را ارج مي نهيم، منيَت ما عدم ماست...

این جملات حماسی سر آغاز جلسه سرشار از وحدت و معنویت شورای عالی سبک کانگ فو توا 21 بود.

جلسه شورای عالی سبک کانگ فو توآ 21 با حضور قریب به 100 نفر از مسئولین شهرستانی و استانی سبک (آقایان و بانوان)در مورخ چهارشنبه 22/6/1391 در دانشکده کانگ فو توآ 21 شهرستان سیاهکل برگزار گردید.

در این جلسه که با شهادت رئیس مذهب جعفری حضرت امام صادق (ع)  مصادف گردید، پس از تلاوت قرآن مجید و ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با نوای دلنشین سرود ملی و عرض ارادت به آستان مقدس آن امام همام ابتدا دقایقی را استاد دکتر احمد سلامی ضمن خیر مقدم به کلیه همراهان، به بیان اهمیت تلاش و حرکت در مسیر انسانیت و لزوم وجود یک هادی در خصوص پیشبرد اهداف طریقت دانایی کانگ فو توآ 21 پرداختند و از زحمات چهار ساله جهانبان جمهور فلاح در مدت تصدی پست راهبریت سبک تقدیر و تشکر نمودند. ایشان با اشاره به رویداد بزرگ المپیک و پارا المپیک ضمن اشاره به موفقیت ورزشکاران بخصوص ورزشکاران پارا المپیک این جمله نیچه را یادآور شدند که  : ((یک فلج اگر قهرمان المپیک نشود خودش مقصر است)). ایشان عنوان کردند که انشا.. در سال 2021 یعنی سه سال قبل از پایان مهلت چشم انداز ایران اسلامی در افق 1404 کنگره بین المللی طریقت دانایی را در ایران برگزار خواهیم کرد و ندای رهبر انقلاب را در علم بنیانی ایران و در بی نیازی از ورزشهای بیگانه در عرصه ورزشهای رزمی لبیک خواهیم گفت. جایی که برد و باخت در آن مهم نباشد و این نباشد که یکی با کوله باری از غرور و دیگری با کوهی از عقده و احساس شکست به منزل بازگردد (آنهم به خاطر یک امتیاز یا یک سانت یا یک صدم ثانیه کمتر و یا بیشتر) بلکه نوای همدلی و صلح و برابری در ایران اسلامی زبانزد خاص و عام در جهان گردد.

پس از آن دانشکده های مخلتف از سراسر کشور از جمله (سیاهکل (میزبان جلسه)، لاهیجان، تهران، کرج، بناب، اصفهان، قزوین، بانوان تهران ،قم ، زنجان، آباده، کرمانشاه و خوی و سلماس و ...)  گزارش کار های خود را توسط پاورپوینت ارائه نمودند و در ادامه برنامه جهانبان جمهور فلاح گزارش کامل و جامعی از روند فعالیتهای سبک طی چهار سال راهبریت خود ارائه داند و با سخنان فلسفی و منحصر به فرد خود حضار را به وجد آوردند.

پس از آن با تشکیل هیات رئیسه سنی جلسه وارد بحث انتخابات شد که با اعلام قبلی جهانبان یحیی پیرجهان از دانشکده آذربایجان و جهانبان علی نبی زاده از جنوب شرق کاندیدای احراز سمت راهبریت سبک شدند. هر دو کاندیدا به ترتیب حروف الفبا در پشت تریبون حاضر شدند و به تشریح عملکرد و سوابق مدیرتی واهداف  وبرنامه های آتی پرداختند. در هر دو مورد معاونتهای آنان در مناطق تحت مدیرتشان با حضور در پشت تریبون با ارائه گزارش کامل و جامع گفته های کاندیداهای خود را به تصویر کشیدند.

در بخش بعدی جلسه اعضاء شورای عالی (که دارای حق رای بودند) مشخص شدند و به تعداد آن برگ رای تحویل و رای گیری به عمل آمد که در نتیجه جهانبان علی نبی زاده 31 رای و جهانبان یحیی پیرجهان 27 رای از مجموع 58 رای ماخذه را به خود اختصاص دادند و به این ترتیب جهانبان نبی زاده به عنوان راهبریت جدید انتخاب گردیدند.

در ادامه برنامه جهانبان جمهور فلاح با ارائه متنی راهبریت را به جهانبان نبی ز اده تقدیم نموده و جهابنان نبی زاده نیز در حضور اعضاء اندیشکده و شورای عالی، سوگند راهبری را به جا آوردند.

در پایان جلسه توسط بنیانگذار سبک از زحمات چهارساله جهانبان جمهور فلاح با اهداء لوح یادبود تقدیر و نیز به معاونین ایشان نیز یک  لوح یادبود اهداء گردید و احکام مربوطه به مسئولین هر منطقه و استان نیز با رای اعضاء اندیشکده، تایید و تقدیم گردید.

در حاشیه جلسه:

-          ارائه گزارشات مصور و کامل به وسیله پاورپوینت از هر منطقه نشان دهنده زحمات بی دریغ همراهان و مربیان سبک بود که شاید حتی نمونه این همه کار وتلاش در سطح وزارت ورزش هم دیده نشود.

-          دانشکده بانوان استان تهران کلیپی از فعالیتهای خود به نمایش گذاردند که در نوع خود بی سابقه بود.

-          پذیرایی مراسم مطابق تمامی کنگره های سبک با نان و پنیر و خرما بود که البته با اجازه اندیشکده یک وعده غذای نذری که به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) پخت شده بود همزمان با توزیع در بین مردم شهر در بین همراهان نیز توزیع گردید.

-          در این همایش احکام بین المللی مربیگری در Cبرخی از مربیان سبک که از سوی انجمن جهانی کانگ فو توآ 21 در کشور فنلاند صادر شده بود توسط جهانبان جمشید فلاح (مسئول امور بین الملل سبک) تقدیم آنان گردید.

-          در این همایش به تقاضای مسئول دانشکده تهران (سیر راهدار علی محمودی) ترفیع تعدای از بانوان دانشکده تهران نیز انجام گردید و با تصویب اندیشکده دانشکده بانوان تهران به عنوان دانشکده مستقل بانوان استان تهران ارتقاء یافت.

-          در جریان رای گیری جهت مسئولین مناطق بعضیاً رای اندیشکده مخالف نظر استاد سلامی بود که این امر در نوع خود بی نظیر و گاها برای حضار تعجب آمیز بود.

-           مجریان برنامه های جلسه سیر راهدار ام البنین شهابی نیا و راهدار حسن زین الدینی از دانشکده شهربابک وانار بودند.

-          در بین برنامه ها کلیپ های صوتی (نیایش و ذن) تهیه شده توسط دانشکده شهربابک پخش شد که مورد استقبال همراهان واقع شد.

-          به علت ذیق وقت ارائه گزارش چند تن از معاونان منطقه جنوب شرق انجام نشد که جا دارد در آینده توجه بیشتری در خصوص برنامه ریزی جلسه صورت پذیرد تا زحمات این عزیزان از قلم نیفتد.

-          سخنان هر دو کاندیدا در عین وحدت و همدلی شور انتخاباتی خاصی را بر جلسه حاکم نمود که تفاوت ناچیز آرا گواه این مدعاست لیکن اولین شخصی که جهانبان نبی زاده تبریک گفت و او را در آغوش گرفت جهانبان پیرجهان بود.

-          این جلسه همچون تمامی کنگره نکات دیدنی و درک شدنی والبته ناگفتی بسیاری داشت که جای همه همراهان غایب در این جلسه را خالی می کرد.

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کنگره دانائی و بیداری (شالبندان سرخ)

 
 
 

کنگره چهلم سبک جهانی کانگ فوتوآ21 به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سالن حجاب تهران برگزار گردید که در این همایش عظیم فرهنگی ، ورزشی بیش از 1500 تن از همراهان و راهدانان طریقت داائی شرکت داشتند و همچنین بنیانگذاران دیگر سبکهای فدراسیون کونگ فو و اساتید و راهدانان قدیمی و جدید کانگ فو حور بهم رساندخ و طومار 2500 امضای را برای تغییر رئیس فدراسیون کونگ فو تقدیم نمایندگان وزارت نهاد مردمی و نمایندگان سازمان تربیت بدنی نمودند.

علاوه بر آن 73 نفر از مربیان این رشته از دست دبیر کنفدراسیون جهانی کانگ فوتوآ حکم مربیگری درجه A بین المللی را دریافت نمودن که باعث فخر و مباهات کانگ فو توآ میباشد.در میان جمع مردم شریف تهران در سالن حجاب و در روبروی دیدگان اساتید قدیمی توآ 11 نفر از راهبانان کانگ فو مفتخر به دریافت و بستن شالبند سرخ(خونین طریقت دانائی) گردیدند که 11 شالبند سرخ جهانی کانگ فو را تشکیل می دهند.و اسامی این بزرگواران به شرح زیر می باشد در ضمن به یاد داشته باشید که کنگره چهلم به یاد استاد فقید مرحوم خلبان محمود آذر کمند یار و بادیه راهبان دکتر احمد سلامی و شاگرد پرفسور برگزار گردید.

 

1- جمهور فلاح

2- حسین قهرمانزاده

3- رامین پناهی

4- محمد علی جنتی

5- جمشید فلاح

6- یحیی پیرجهان

7- علی نبی زاده

8- علیرضا قیصری

9- مهدی امین پور

10- شاهرخ گلابی

11- مرحوم خلبان محمود آذر کمند ( شال ایشان به دختر محترمشان تقدیم گردید)

 

 

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah