منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






کنگره علمی فرهنگی کانگ فو توآ-21میاندواب(کانگ فو توآ-21 شاهینشهر)

فراخوان کنگره:

به اطلاع محققان، همراهان و مربیان می رساند همایش سراسری سبک کانگ فو توآ21 در روزهای 16 و 17مرداد ماه 1393به میزبانی مرکز کانگ فو توآ21 شهرستان میاندوآب برگزار خواهد شد. لذا از کلیه محققین و علاقمندان دعوت به عمل می اید که مطابق محورهای مطالعاتی ارائه شده جهت انجام و ارسال مقالات خود اقدام نمایند.نظر به برگزاری بیش از 40 کنگره علمی فرهنگی  ورزشی در سبک کانگ فو توآ21 که نشان دهنده اهمیت پژوهش و انجام این مهم در بین کانگ فو کاران می باشد و کسب تجارب بسیار در زمینه های علمی و اجرایی تلاش می شود تا کنگره سال 93 سراسری سبک با استفاده از تمامی پتانسیل و تجارب همراهان به نحو عالی در زمینه علمی و اجرایی برگزار گردد.

 

تعریف همايش ( كنگره )

گردهمايي رسمي، متشكل از متخصصين و افراد با تجربه كه در آن نتايج تحقيقات و پژوهشهاي انجام شده درموضوع علمي مشخص به صورت مقاله، سخنراني و پوسترارائه شده و به شكل دوره اي از 1 تا 5 سال يك بار تكرار مي گردد . طول مدت همايش 2 روز يا بيشتر است، براي برگزاري هر همايش تشكيل تعدادي واحد تخصصي ضرورت دارد.

 

کنگره علمی فرهنگی ورزشی کانگ فو توآ 21 در روزهای 16و 17 مرداد ماه سال 1393 به میزبانی دانشکده میاندوآب برگزار خواهد گردید.

 

اهداف کنگره 93

  •      ایجاد فرصت جهت ارائه نتایج تازه‎ترین پژوهش‎های ملی و بین‎المللی در زمینه کانگ فو توآ21 و علوم ورزشی 
  •      شناسایی نقاط ضعف، قوت، فرصت­ها،چالش­ها و ارائه راهبردهای عملیاتی درتوسعه علمی ورزش رزمی ملی ایران(کانگ فو توآ21) 
  •     کمک به رشد و ارتقاء سطح علمی- پژوهشی و فنی همراهان با بهره گیری از نظرات جامعه علمی در کنار تجربه و تبحر مدیران، مربیان و همراهان کانگ فو توآ21 
  •      آشکار نمودن ضرورت و نقش سرنوشت ساز پژوهش در آینده ورزش رزمی ملی ایران 
  •    تقویت، تشویق و ایجاد انگیزه در بین همراهان و مربیان به منظور خودباوری هر چه بیشتر در زمینه های علمی –اجرایی 
  •      بسط دانش و به اشتراک گذاری تجارب همراهان و راهدانان موفق در طرح های کاربردی کانگ فو توآ21(در زمینه های پژوهشی، احداث دانشکده، فرهنگی و ...)  
نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah