منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 99514
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






افسانه شهر توآ
 

در ایران باستان شهری بود به نام شهر « توآ » . که مردمان آن انسانهای آزاده ای بودند و همه یکتا پرست و پاک نیت بودند . نیروهای رزمی این شهر برای دفاع از این شهر تمرینها و ریاضتهای زیادی را تحمل میکدند تا به درجه شالبند سبز که نشان رویش تن و روان بود برسند تا بتوانند از آرمانهای مقدس شهر توآ دفاع کنند . راهبر شهر توآ شالبند سرخ بر کمر داشت و فرمانده کل نیروهای آن شهر بود . مردم در همه کارها به همدیگر کمک می‌کردند . در جهت آبادانی شهر توآ از جان و دل تلاش میکردند . دشمن شهر توآ شهر نفرتها بود . مردمان شهر نفرتها در تلاش بودند که نعمتهای شهر توآ را به تاراج ببرند و آن شهر با صفا را با مردمی خداپرست و خداجو نابود کنند . ولی همت و قدرتمندی راهدانان شهر توآ مانع این هدف آنان میشد . و همیشه شکست میخوردند . شعارشان این بود : پیروزی از آن ماست چون قانون قانون انسانهاست . بیائید ما هم شهر توآ را آنگونه که باید باشد بسازیم و بگوئیم : هر که خواهد من و تو ما نشویم خانه اش ویران باد .

ای همراهان صدیق کانگ فو ، من و تو هر دو به یک چیز می گوئیم « متو » و شعارمان رسیدن به ما است . متو = من و تو . که وحدت ما را میرساند . اینقدر این سبک و آن سبک نکنیم . تکنیک من برتره مال اون بده .اینها دسیسه های مردمان شهر نفرتها هستند . ما به قدر کافی دشمن داریم . بیائید دوستیهایمان را وسغت دهیم . آنگاه به مرز دانائی خواهیم رسید و شهری بدون کینه و فریب را ایجاد خواهیم کرد.

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رسالت ما در کانگ فوتوآ۲۱چیست:

رسالت ما در کانگ فوتوآ۲۱چیست:

ما انسانها در واقع دو گروه هستیم .دو گروهی،که حکم دو رود را داریم. دو رودی که از ابتدای آفرینش ،دارای جهت یکسانی بودیم. جهتی که خالقمان از ما انتظار داشت در آن هدایت شویم و هدایت کنیم نه تنها در آن راه برویم ، بلکه انسانهایی را با خود همراه کنیم.ولی در نهایت ما انسانها به دو رود تبدیل شدیم .یکی از رودها راه خود را کج کرده، تا جایی که از آن آب پاکی ،به مرداب تبدیل شده وتنها تعدادی حشره ی موذی دور خود جمع کرده .وقصد آن را دارد، تا عابری که از آن راه عبور میکندرا در خود غرق کند. تا جایی که از شدت ناراحتی ،گل نیلوفر از این عمل متأسف شده ، و به حال او ،در میان پلیدی زیبایی آفریده واما ما امید آن را داریم. که رودی باشیم به امید پیوستن به دریا، به امید در آماج تلاطم قرار گرفتن برای خود سازی، تا آن روز که خورشیدی بر ما بتابد، واز حرکت جمعی ما ابری به وجود آید .ابری که انسانهای پاک در آن قرار دارند. انسانهایی که با عشق به خود شناسی آمده اند. وقصد آن را دارند که ،در سرزمینی ببارند که در آنجا آهویی تشنه ،دردشت آن چشم به راه قطره آبی دارد.پرنده ای تشنه که در آنجا در حال جان دادن است و یاری من و تو را میطلبد. پیرمرد چاه کن که با دیدن من و تو خوشحال میشود وبا عشق بیشتر به کار خود ادامه میدهد.دهقانی که به امید رسیدن این باران، بذری میکارد ،تا قوت سالیانه خود را تأمین کند.آن در خت تشنه که دوست دارد سبز باشد تا عابری خسته در زیر آن سایه بگیرد  پس بیاییم به دریایی متصل شویم .که خواسته های ،چشم در راهی را بتوانیم برآورده کنیم 

) درود بر شما ای عارفان خطه ی طریقت ......توآ (21

مرغ چون از زمین بالا پرد،اگرچه به آسمان نرسداین قدر باشد که از دام دور باشد.همچنین اکر کسی درویش شود وبه کمال درویشی نرسد،این قدر هست که از زمره ی خلق واهل بازار ممتاز باشد.

48357030358528309174421769738n.jpg

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah