منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 99332
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






رویدادهای پنجاهمین کنگره انجمن و سبک کانگ فوتوآ21 استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی انجمن کانگ فو توا 21  مطابق روال سالهای گدشته به مناسبت بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران، پنجاهمین  کنگره سراسری این سبک در روز24 بهمن ماه در استان اصفهان (شهرستان نجف آباد ) برگزار  گردید....

پنجاهمین کنگره علمی، فرهنگی و ورزشی کانگ فو توآ 21  در دو بخش سمینار علمی و همایش رزمی با حضور قریب به 500 نفر از اعضاء این سبک و انجمن برگزار گردید.

در افتتاحیه این همایش فرماندار ، شهردار و امام جمعه شهرستان نجف آباد به ایراد سخنرانی پرداخته و پس از آن مسئولین سبک کانگ فو توا 21 به ویژه استاد راهبان احمد سلامی، اهداف و دستاوردهای کنگرههایاین سبک را بازگو نمودند.

افتتاحیه و ارائه مقالات این کنگره در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی مرکز نجف آباد برگزار گردید.

گفتنی است بیش از 10000 بازدید از سایت این کنگره بعمل آمده و 23 مقاله به دبیر خانه کنگره ارسال شده بود و از این تعداد 5 مقاله به صورت سخنرانی  و بقیه مقالات به صورت   کارگاهی   مورد پذیرش  قرار گرفت همچنین در حاشیه این کنگره نمایشگاه کتاب و عکس شهدا نیز برپا گردید .

در بخش همایش رزمی پس از اجرای مراسم شالندان توسط استاد دکتر احمد سلامی و اعطا ترفیعات، هنرجویان ورزش رزمی ملی ایران (کانگ فو توآ 21)  از یکایک استانها و شهرهای ایران تکنیکهای زیبا و مهارتهای فردی خود را به دور از میادین رقابتهای های پوچ و تو خالی، به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان در کنگره طی بیاینه ای از همکاری همه جانبه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور، استاندار محترم اصفهان،  فرماندار   محبوب و شهردار ساعی شهرستان نجف اباد و امام جمعه معزز این شهرستان قدردانی نمودند.

پنجاهمین کنگره کانگ فو توآ 21

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پنجاه یکمین کنگره علمی فرهنگی ورزشی انجمن و سبک کانگ فو توآ 21

پنجاه یکمین کنگره علمی فرهنگی ورزشی انجمن و سبک کانگ فو توآ 21  مورخ جمعه 23/5/94 برگزار گردید

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah