منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 99523
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






تجلیل از استاد احمد سلامی توسط فدراسیون کونگ فو
همزمان با میلاد با سعادت یگانه مرد عدل و عدالت علی (ع) طی مراسمی در فدراسیون کونگ فو، از پنج تن از اساتید و پیشکسوتان کانگ فو ایران تجلیل بعمل آمد. 
در این بزرگداشت که  جمعی از مدیران وزارت ورزش و جوانان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هنرمندان سینما و ورزشکاران نیز حضور داشتند  از  آقایان استاد فیروز حبیب پور، استاد احمد سلامی، استاد محمد تقی معصولی، استاد علی وهابی، و استاد مصطفی دهقانیان تجلیل به عمل آمد..

 

همچنین در این مراسم گروهی از کانگ فو کاران از سبکهای مختلف نیز به اجرای حرکات رزمی و نمایشی پرداختند، که دراین بین هنرنمایی استاد دکتر احمد سلامی بنیان گذار سبک کانگ فو توآ 21 همگان را به شوق آورده بود.
یاد آور می شود روز میلاد امام علی (ع) در زمان ریاست مهندس دادگر به پیشنهاد سبک کانگ فو توآ 21 و مشخصاً دانشکده آباده، به عنوان روز ملی کانگ فو برگزیده شد و همه ساله سبک کانگ فوتو آ 21 در این روز در اقصا نقاط کشور، برنامه های متنوعی را برگزار می نماید.
 

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah