صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 26 صفحه بعد



منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 353
بازدید کل : 99892
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






شعر سن سه سرو

                       سن سه سرو ، لحظه درک توست                گاه خـوف دشمن و ترک توسـت

چونکه اندیـشه زجانـت،چـون نهـال                 رویــــد و محکـــوم گردانــد زوال

تــــو زبنـــد بــــستگی های زمــین                 وارهی ایمن شوی از هر کمیـن

زادن دیــــگر، بیــــابی خویــــش را                  واشناسی، مرد بــد اندیــش را

پیچ و تاب این بـدن در جهـد و فـن                  چـون تلاش دانه بهــر سـر زدن

خــاک را زان میـــشکافد،تیــز تیــز                  تـا ببینـــد آســمان را ای عزیـــز

روح تـــو در پــیچ و تـــاب ایـن بـدن                  بهـر پرواز از قفـس بیرون شـدن

همچـو مـاری میخـزد در جـسم تو                  تا بیابـــد ز آســمانها قســـم تو

سن سه سرو نام این زایـش بـود                 جان در این مقطع،در افزایش بود

                                                تبادل لینک رایگان  

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 18 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نشان واره شاهین
نشان واره شاهین

پندار نیک - گفتار نیک - کردار نیک


شاهین از روزگاران گذشته ، بهترین بار و بر ، فرهنگ و نمایاندن فر و شکوه ایران و نشانه پیروزی و سرافرازی و وابسته به نیاکان و پاکان بوده است .این پرنده خوش نام و بلند آوازه و بلند پرواز که از کله کوههای بلند به ژرفای کوه ها تا دل جنگلها وکویرها وآبها میپرد و با چستی و چالاکی و بلند منشی و بیداری و هشیاری و دارنده هزار گونه استادی برای رسیدن به پایه های بلند به پرواز در می آید.

از اینرو پیوستگی این مرغ فراخ بال انسان برترمنش و بهره مند از فروغ اندیشه برای نشان واره این قسمت برگزیده شده است .

 

دوگوی ازدوسوی :

یادآور دو نیروی مادی و مینوئی یا نمودار دو جهان تن وروانی است . جهان تن یا جهان آفرینش ، که انسان برای زیستن از بخشش زندگی بهره مند شدن بدان نیازمند می باشد.

جهان روان یا جهان مینوئی که آدمی را در زندگی راهنمائی می کند و از رسا اندیشی و فرهنگ و دانش و برای بهره مند شدن از زندگی یاری می بخشد .

اگرکسی به نماز و نیایش پردازد و از پرورش دادن و نیرومند ساختن تن کوتاهی ورزد به راز هستی بخش پی نمی برد و از زندگانی شادی بخش بهره مند نمی شود .

برای همین است که که نیرو یا هردوجهان را در برابر هم میگذاریم و هردو را در زندگانی کارگر و سودبخش می دانیم و به میانه روی اندرز می دهیم .

 

دم شاهین :           

مراتب پیمودن کامل نیروی بدنی و تندرستی برای رسیدن به پایگاه شگفتیها و راز و رمز قدرت انسانی است.

سینه فراخ شاهین : دلیری است وازچند فرازمان گویا سخن می گوید .در دلیری دلیرترینم و درپیروزی پیروزمند ترینم . در فر و شکوه باشکوه ترینم ، همه دشمنان راشکست میدهم و همه دیو خویان و فریب کاران را نابود می کنم.

 

دوبال گشوده شاهین :

پروازآدمی به سوی بلندی و فرازمندی است و هرکدام از این بالها را به سه آماج بزرگ تقسیم می کنیم.

 

((نیک اندیشی- راستی و درستی و پاکی و پارسائی- نیرومندی )) اندیشه رسای سودبخش- رسائی وآسایش وخوشبختی درکار وکوشش و ورزش و فرهنگ و دانش و واپسین پایه را پایه جاودانی انسانی می خوانیم .گوی سرشاهین نمودار چرخ زندگی یا زمانه بیکران است که آدمیان در درون آن جای گرفته اند وسرگرم بینش وکوشش اند و راز هستی را می جویند.
نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مصاحبه با استاد سلامی

مصاحبه باشگاه خبرنگاران جوان با استاد سلامی

 
رئيس سبک کانگ فوتوآ 21:
  
رئيس سبک کانگ فو توآ 21 گفت: مدتهاست که روساي فدراسيون کونگ فو اين ورزش ايراني از رشته هاي رقيب و وارداتي هستند، جامعه کونگ فو پذيراي اين رياست نيست....


سلامي ضمن اعتراض به عملکرد رئيس فدراسيون کونگ فو و هنرهاي رزمي به خبرنگار ورزشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص عملکرد فدراسيون کونگ فو من و خيلي از رؤساي سبک هاي ديگر به وزير ورزش گله منديم.

در هر فدراسيون يکسري قوانين وضع مي شود که مسئولان موظفند طبق اين اصول و قوانين عمل کنند که متأسفانه در فدراسيون کونگ فو اين اصول و مقررات رعايت نمي شود.

اعتراضات من حول 3 محور است، نخست اينکه قوانيني وجود دارد ولي تحريف مي شود به طور مثال در يکي از قوانين مشخص شده که رئيس فدراسيون در مجمع تعيين مي شود. ولي عملا وزارت ورزش است که فردي را به عنوان سرپرست فدراسيون تعيين مي کند.

اين فرد در مدت 6 ماه سرپرستي فدراسيون، رؤساي هيئت ها را براي رأي دادن به خود جلب مي کند و هر رئيس هيئتي که با وي موافق نباشد را تعويض مي کند.

به طور کلي اين قانون و اساس نامه به جز ابزار و وسيله اي براي پوشش کارهاي سرپرست فدراسيون، نقش ديگري ندارد.
چنانچه اکنون از حيدريان سرپرست فدراسيون کونگ فو پرسيده شود که آيا شما رئيس فدراسيون خواهيد شد يا خير؟ کوچک ترين شبه اي ندارد که اين پست مخصوص اوست.
پس اگر انتصاب مي شد يعني از همان ابتدا رئيس فدراسيون مي شد نه سرپرست آن بهتر بود لااقل منتصب کننده مسئوليت کارهاي وي را برعهده گرفت.
اينطور که من تحقيق کرده ام تمام فدراسيون هاي ما  اينگونه هستند اين جراحي ورزشي کشور ماست.
پس از صدور حکم رياست فدراسيون تعيين شده فرد به هيچ کس پاسخگو نيست و به صورت شترمرغي مديريت خود را ادامه مي دهد.

يک نمونه مشخص کنيد که احدي از مجمع در هر فدراسيوني جرأت اعتراض داشته باشد و او را عوض نکنند.

در يک فدراسيون اگر مجمع فردي را برکنار کند حتي مجلس هم نمي تواند کسي را بازخواست کند چون لعاب قانوني به اين تشکل  فرمايشي داده اند.

سلامي در ادامه صحبت هايش افزود: من و جامعه ميليوني کونگ فو به اين مسئله معترضيم که آقاي حيدريان به عنوان يک رزمي کار از رشته رقيب کونگ فو اين ورزش ملي ايران که داراي 50 سال قدمت است مشروعيت سرپرستي و رياست فدراسيون ورزشي را ندارد هر چند که رئيس فدراسيون حيدريان از چندين ماه پيش به ما تحميل شده است.

وي اضافه کرد: مشکل بعدي تحريف قوانين متأثر از بند 1 است، همان طور که در بند 1 بناي انتخاب فرمايشي است با لعاب دموکراسي آئين نامه هاي مدونه نيز بر همين منوال پيشرفته است.

براي مثال، شوراي ساماندهي سبک ها و در رأس آن دبير اين شورا که خود را همه کاره و آچار فرانسه وزارت ورزش مي داند طي مکاتبه اي، تصميماتي گرفته اند که کلمه کونگ فو را از سبک هاي تحت پوشش فدراسيون حذف کنند و همچنان سياست حذف کلمه کونگ فو توسط ورزش هاي رزمي رقيب و وارداتي ادامه دارد که در رأس آن 2 نفر از مخالفين در وزارت ورزش هستند که خواهان حذف نام اين ورزش ملي ايرانيان مي باشند که نام اين دو نفر در استيضاح مجلس نيز ذکر شده و هنوز هم ادامه دارد.

وي تصريح کرد: رياست محترم وزارت ورزش و رئيس فدراسيون کونگ فو، صادقانه به جامعه ورزش کونگ فو بگويند که آيا قصد حذف نام اين ورزش ملي ايران را دارند يا خير؟

زيرا اگر بهانه کنند که ما مي خواهيم کونگ فو را با نام توآ جهاني کنيم جامعه کونگ فو نمي پذيرد که به نام جهاني کردن آن در داخل کشور قدمت 50 ساله خود را قلع و قمع کنند.

همه ما با جهاني شدن اين رشته رزمي به هر نامي که وزارت ورزش تشخيص دهد مخالفتي نداريم و هر وقت هم که بخواهيم در مسابقات برون مرزي شرکت کنيم، با همان نام حضور پيدا مي کنيم اما اين دليل نمي شود که در داخل کشور هويت و شناسنامه هاي ما را تغيير دهند.

ورزش ايراني در داخل کشور ايران بايد به همان نام باقي بماند چرا اعتبار ورزش ملي خودمان را زير سوال ببريم.

برخي از سبک هايي که در وزارت کشور و فراکسيون مجلس به صورت انجمن ها و NGO ها مصوب شده اند را نمي توان تغيير نام داد.

از طرفي طبق آئين نامه شوراي ساماندهي سبک ها که به استناد آن سبک هاي کونگ فو ويراندهي شدند ( تغيير نام دادند) در بند چهارمش آمده که تشکل هاي غير دولتي NGO را به عنوان يکي از 5 ساختار (کوميته، گروه، سبک و...) تشخيص داده است.

ما نيز سبک کانگ فو توآ 21 را که مجوز و پروانه فعاليت از وزارت کشور را دارد به شوراي ساماندهي تحويل داديم آنها به آئين نامه اي که مصوب کرده اند نيز پايبند نيستند و طي نامه اي رسمي به اينجانب اعلام کردند که بايد نام سبکتان را عوض کنيد.

ما بايد به کجا پناه ببريم و درد خود را به که بگوئيم؟ در اين خصوص هزاران نفر از مربيان به ديوان عدالت اداري شکايت کرده اند که اميدواريم قضات روشنفکر آن نهاد که ملجأ مظلومين است رأي به ابطال اين نامه هاي غيرقانوني بدهند.

تغيير نام ورزشي با 50 سال سابقه با کنوانسيون هاي بين المللي که جمهوري اسلامي هم عضو آن است مغايرت دارد، دوما مقام معظم رهبري اين همه تأکيد بر بومي سازي و رشد مباني علمي و ورزش داخلي دارند آن وقت اين آقايان به گونه اي ديگر رفتار مي کنند.

* به پيروي از مقام رهبري از ورزش ملي خود دفاع مي کنيم

رئيس سبک کانگ فو توآ 21 در ادامه به پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: جامعه ميليوني کونگ فو ورزش ملي خود را همانگونه که تاکنون حفظ کرده اند از اين به بعد هم حفظ مي کنند زيرا از رهبر خود آموخته اند که 30 سال در چهارچوب نه شرقي و نه غربي به لطف خدا و پشتيباني ملت در برابر دنيا بايستند و ما جامعه کونگ فو نيز از رهبر خود پيروي مي کنيم و در برابر کساني که مي خواهند آبروي ورزش ملي را خدشه دار کنند مي ايستيم.

وي همچنين اذعان داشت: در تحريف قوانين مي توان به آئين نامه اجرايي فدراسيون توجه کرده که به نوعي تدوين شده که کليه اختيارات را از سبک ها که NGO مي باشند سلب کرده در حالي که برابر اساسنامه خود فدراسيون نيز يک NGO مي باشد.

اين خلاف قوانين است در قسمتي از اين آئين نامه تدوين نوع مدارک صادره و مبالغ مربوطه در جدول مجزا صادر شده است اما برخلاف مبالغ نوشته شده در اين آئين نامه مبالغ نجومي از سبک ها مطالبه مي شود.

يعني اگر سبکي هر سال مبالغي حدود يک ميليارد تومان به فدراسيون ندهد غيرقانوني محسوب مي شود.

سبک کانگ فو توآ21، سبکي است که سه سال است حکم هاي مربيگري اش داده نشده زيرا ورزشکاران فعال در اين سبک اغلب جزء روستائيان استان هاي مختلف هستند و توانايي پرداخت هزينه هاي گران مربيگري و... را ندارند.

با احتساب آئين نامه اجرائي فدراسيون در بند 2 و جداول فني پيوست به آن بايد سالانه يک ميليارد به فدراسيون بپردازيم بنابراين ما در کوه ها کار کنيم اصلح تر است از اينکه اين مبالغ هنگفت را بپردازيم.

وي گفت: از همين جا به وزير ورزش مي گويم که جناب آقاي عباسي وزير ورزش از آزاده ترين و لوطي ترين اعضاي هيئت دولت است و از شما تقاضا مي کنيم همان قولي که به مجلسي ها و پيشکسوت هاي جامعه کونگ فو داديد و پيشاني من را بوسيديد و در حضور اينجانب به آقاي سجادي دستور داديد کلمه کونگ فو روي سبک ها و فدراسيون باقي بماند، انصافا بيش از اين دل ما را آزرده نکنيد و نام فدراسيون کونگ فو را بدون پسوند و پيشوند در جاي خود باقي بگذاريد و اجازه دهيد سبک هاي تحت پوشش که داراي مجوز قانوني چندين ساله هستند به همان نام قبلي باقي بمانند.

ما مي خواهيم از خانواده ميليوني کونگ فو براي ما سرپرست انتخاب کنيد خسته شده ايم از تحمل مسئوليني که از رشته هاي رزمي ديگر همچون ووشو، کاراته، جودو و ... براي رياست فدراسيون کونگ فو مي آيند.

جامعه کونگ فو در طول حيات خود 2 بار ممنوع الکار شدن را تجربه کرده است، يکبار به مدت يک سال و نيم در زمان شاه معدوم  و ديگر ده سال در زمان جمهوري اسلامي.

اين جامعه ورزشي به روز را تبديل به پاکت هاي بسته شب نامه نکنيد زيرا اين اتفاق به نفع ورزش بومي و ملي کشورمان نيست./

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سخنان زیبای امام خامنه ای

غلبه كامل بر دشمن
اگر ملت ايران با همت خود، با عزم خود، با آگاهى و هوشمندى خود، با همراهى و كمك

مسئولان، با برنامه‌ريزىِ درست بتواند مشكل توليد داخلى را حل كند و در اين ميدان پيش برود،

بدون ترديد بر چالشهائى كه دشمن آن را فراهم كرده است، غلبه‌ى كامل و جدى پيدا خواهد

كرد. بنابراين مسئله‌ى توليد ملى، مسئله‌ى مهمى است.

اگر ما توانستيم توليد داخلى را رونق ببخشيم، مسئله‌ى تورم حل خواهد شد؛ مسئله‌ى

اشتغال حل خواهد شد؛ اقتصاد داخلى به معناى حقيقى كلمه استحكام پيدا خواهد كرد.

اينجاست كه دشمن با مشاهده‌ى اين وضعيت، مأيوس و نااميد خواهد شد. وقتى دشمن

مأيوس شد، تلاش دشمن، توطئه‌ى دشمن، كيد دشمن هم تمام خواهد شد.

 

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مصاحبه

با سلام ودرود فراوان خدمت دوستان عزیز.برنامه تلوزیونی استاد دکتر احمد

سلامی .شنبه ها ساعت 7صبح در شبکه دو سیما استاد مصاحبه دارند.ضرر نمیکنید

مطالب جالبی داره

تبادل لینکتبادل لینک

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 11 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حقوق ورزشی

برای اطلاع از حقوق ورزشکاران به ادامه مطلب مراجعه کنید...

تبادل لینکتبادل لینک


ادامه مطلب
نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانایان

احمقی که میداند ضعفش دشمن اوست خردمند است.اما نادانی که می پندارد

ضعفش قدرت اوست حقیقتا احمق است.

                                    چون بود اصل گوهری قابل

                                        تربیت را در او اثر باشد   

                                     هیچ سیقل نکو نداند کرد

                                    آهنی را که بد گوهر باشد.

سایت تبادل لینک

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اعتقادمان و باورمان

          کانگ فو توآ اعتقاد و ایمان تمام میخواهد و اگر تودر آن راز باز نشدی

                                                    هچ مگو

                                         دلا تا بزرگی نیاری بدست

                                        بجای بزرگان نشاید نشست

 

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خط در کانگ فو توآ

این خط بمعنای موجی از تفکر مغز میباشد و نشان واره چینی از چینهای مغز و بکارگیری نیروی فکری و

گامی به طرف مقام رفیع انسانی برادشتن میباشد.

 

kimia

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شال کانگ فو توآ21

شال از دوران هخامنشی در ایران شروع شد وهمه انبیا شال می بستند.از نظر علمی به خاطرکنترل

 انرژی و از نظر فلسفه سه دور دور کمر پیچیده میشود-دور اول کردار نیک.دور دوم گفتار نیک.دور سوم

پندار نیک و کره آن هم کره دومیم است که خلقت از میم شروع شد و به میم ختم شد که همان(آدم و

مهدی)

kimia

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah