صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد



منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 99523
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






کانگ فوتوآ21 شهرستان شاهین شهر ومیمه

ارزش هرکس به میزان هنر و دانش اوست . ( حضرت علی ع )

در هر کاری سخت ترین قدم همان قدم اول است ...

ما آمده ایم با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم ....

اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه نباشد صدای آب هرگز زیبا نخواهد شد ...


 

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روز پدر مبارک

درود بر همه ی دوستان عزیز وهمراهان گرامی

روز پدر بر همگی مبارکباد

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 12 ارديبهشت 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سال نو بر همه دوستان عزیز و همراهان گرامی پیشاپیش مبارک....

اس ام اس جدید و زیبا برای تبریک عید نوروز 1394

ماه گذشت ، بعضی ها دلشون شکست ، بعضی ها دل شکوندن ، خیلیا عاشق شدن ،

خیلیا از بینمون رفتن ، خیلیا بینمون اومدن ، گریه کردیم و خندیدیم ،

زندگی بر خلاف آرزوهامون زود گذشت ، چند روز از اون همه خاطره مونده .

با آرزوی سالی پر از موفقیت ، سال نو پیشاپیش مبارک

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: پنج شنبه 28 اسفند 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چهارشنبه سوری

چهارشنبه‌سوری یکی از جشن‌های ایرانی است که در شب آخرین چهارشنبه سال (سه‌شنبه شب) برگزار می‌شود.

 

در شاهنامه فردوسی اشاره‌هایی درباره بزم چهارشنبه‌ای در نزدیکی نوروز وجود دارد که نشان دهنده کهن بودن جشن چهارشنبه‌سوری است. مراسم سنتی مربوط به این جشن ملی، از دیرباز در فرهنگ سنتی مردمان ایران زنده نگاه داشته شده‌ است.

 

واژه «چهارشنبه‌سوری» از دو واژه چهارشنبه که نام یکی از روزهای هفته‌است و سوری که به معنی سرخ است ساخته شده‌است.

 طبق آیین باستان در این رو آتش بزرگی بر افروخته می شود که تا صبح زود و برآمدن خورشید روشن نگه داشته می‌شود که این آتش معمولاً در بعد از ظهر زمانی که مردم آتش روشن می‌کنند و از روی آن می‌پرند آغاز می‌شود و در زمان پریدن می‌خوانند: «زردی من از تو، سرخی تو از من». این جمله نشانگر مراسمی برای تطهیر و پاک‌سازی مذهبی است که واژه «سوری» به معنی «سرخ» به آن اشاره دارد.

به بیان دیگر مردم خواهان آن هستند که آتش تمام رنگ پریدیگی و زردی، بیماری و مشکلاتشان را بگیرد و بجای آن سرخی و گرمی و نیرو به آنها بدهد. چهارشنبه‌سوری جشنی نیست که وابسته به دین یا قومیّت افراد باشد و در میان بیشتر ایرانیان رواج دارد.

 

جشن مبارزه با تاریکی
جشن «سور» از گذشته بسیار دور در ایران زمین مرسوم بوده‌است که جشنی ملی و مردمی است و «چهارشنبه سوری» نام گرفته‌است که طلایه‌دار نوروز است.

در ایران باستان در پایان هر ماه جشن و پای‌کوبی با نام سور مرسوم بوده‌است و از سوی دیگر چهارشنبه نزد اعراب «یوم الارباع» خوانده می‌شد و از روزهای شوم و نحس بشمار می‌رفت و بر این باور بودند که روزهای نحس و شوم را باید با عیش و شادمانی گذراند تا شیاطین و اجنه فرصت رخنه در وجود آدمیان را نیابند.

 

آداب کهن تبریزی ها, چهارشنبه سوری 


ادامه مطلب
نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: سه شنبه 26 اسفند 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

 

همراهان صدیق طریقت دانایی، تلاش خستگی ناپذیر شما و حمایت همه جانبه شما از بنیانگذار سبک در دفاع از ارزشها و هویت طریقت دانایی سرانجام منجر به صدور رای دیوان عدالت اداریمبنی بر لغو بخشنامه حذف نام کانگ فو از سبکها گردید و در ادامه این مبارزه با پیگیری های مجدانه استاد سلامی، در تاریخ دوشنبه 25 اذر 92 وزرات ورزش و جوانان طی مصوبه ای در شورای ساماندهی سبکها مجوز فعالیت 4 سبک و  از جمله سبک (کانگ فو توآ 21) را صادر نمود....

 

 

بار دیگر با قدم های استوار همراهان کانگ فو توآ 21 برگ زرینی دیگر در راستای موفقیت روز افزون طریقت دانایی انشاء تن و روان رقم خورد و چون همیشه پرتو رخشان این ثلاش بر اریکه اراده و خواستار نقش بست . این موفقیت را به تمامی همراهان طریقت دانایی تبریک میگوییم . امید است در آینده ای نه چندان دور ، دست  در دست یکدیگر شاهد گام های بلند انجمن کانگ فو توآ 21 در راستای هویت بخشی به فرهنگ دیرینه و کهن ایرانی  باشیم . توآ 

 

 

 

 

سِپاس ! سَلامی ، ای ساربان سَبک ، ای سایۀ سَخا و سخاوت و ...

 

 

 

سِپاس ! سَلامی ،  سعی و سماجتت  سُوهانی بر سیاهی و سَر زدن سحر و سِپیده دَم  و ... و سَبُکبال و سَرخُوش و   سَربُلند  

 

( راهدان داوود رحیمی )

 

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 9 اسفند 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پنجاهمین کنگره کانگ فوتوآ -21 اصفهان

پنجاهمین کنگره کانگ فوتوآ -21

سبک کانگ فو توآ 21 به منظور ارتقاء دانش مربیان و ورزشکاران و نیز تعاملات فرهنگی- اجتماعی به جای برگزاری مسابقات و رقابتها، کنگره علمی، فرهنگی و ورزشی در دو بخش برگزار می نماید: بخش اول در قالب یک سمینار علمی، شرکت کنندگان؛ یافته ها و تجربیات خود را در حیطه علوم ورزشی ارائه می نمایند. در بخش دوم طی یک همایش رزمی ضمن به اشتراک گذاری توانایی های فنی و تکنیکی، با تجدید میثاقی دوباره برای خدمت به هم نوعان و مبارزه فرهنگی با معضلات اجتماعی شال همت بر کمر می بندند. پنجاهمین کنگره این سبک در تاریخ 24 بهمن ماه 93 ، به یاد بود 2500 شهید شهرستان و همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به میزبانی شهرستان نجف آباد برگزار خواهد شد

 

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پنجاهمین کنگره سراسری علمی فرهنگی هنر رزمی ملی ایرانیان کانگ فوتوآ21 در اصفهان

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مبارزه در کانگ فو توآ(طریقت دانایی انشاء تن و روان)

 مبارزه  دركانگ فوتوآ بزرگترین شاهكاری است كه یك كانگ فوكای رااثبات می كند .

مبارزه  دركانگ فوتوآ مرز دانایی است.
مبارزه  یعنی تلاش و كوشش ابدی انسان برای تكامل.
مبارزه  یعنی آمادگی همراه كانگ فوكای برای نبردبانادانی ها وپلشتی ها.
مبارزه  یعنی جلوگیری ازتجاوزقدرتمان به ضعیفان.
مبارزه دركانگ فو توآ دروازه دانایی است، مبارزه كانگ فوكای زدوخوردبین دوانسان نیست واصولاًكانگ فوتوآ جنگ بین انسانها راناشی ازجهالت آنها میداند بنابراین مبارزه كانگ فوكای دعوای خیابانی نیست بلكه نبردفكربرتراست چون پیروزكسی است كه درنبردزندگی پیروز گردد ومغلوب انسانی است كه از مبارزه بهراسد رازاین دركانگ فوتوآ درتكامل روح انسانی ونیروی استقرارونهراسیدن ازخطرات زندگی است .
مبارزه آزاددركانگ فوتوآبرای پیروزی حق برباطل صورت می گیرد وبرای دفاع ازحریم انسانی ودفع حریف ازمكانی كه قصدتصاحب آنرادارد ودفاع ازمذهبمان كه تشیع واسلام محمدی صلوات الله علیه میباشد كه به آن ارج می نهیم مبارزه تاآخرین نفس تاآخرین قطره خون برای تحصیل حق وكوبیدن استكبارجهانی به شكل كاملاًواقعی آماده برای نبرد،نبردی واقعی برای احقاق آزادی مظلومان جهان.
كانگ فوتوآ برخلاف تمام ورزشها دارای مسابقه نیست ولی دارای جهادبانفس است ودارای مبارزه است مبارزه ما راز دانایی است رازدانایان است رسیدن به نهادانسان ودرك تن است لمس درون است نشان دادن محتوای انسانی است مبارزه برعلیه ستمگران وابرقدرتها ودرجهت دفاع ازضعیفان است.
مبارزه كانگ فوتوآ برای جلوگیری ازتجاوزهاست وراهی است برای دستیابی به هرآنچه برای یك انسان كامل نیك است.
مبارزه دركانگ فوتوآ بدون داورصورت می گیرد وفقط راهدان برآن نظارت دارد وبه كسی امتیازداده نمی شود درمبارزه كانگ فوتوآ هیچ كس شكست نمی خورد وپیروزنمی شود چون پیروزكسی است كه درنبرد زندگی پیروزباشد نه فردیاافراد یعنی باید برای ادامه حیاتش چنان برنامه مدونی تدوین نماید كه باری ازدوش جامعه بردارد نه اینكه خودباری بردوش جامعه باشد.
تشریح مبارزه:
برا ی اطلاع بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.......

ادامه مطلب
نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: دو شنبه 1 دی 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بعد از ورزش کردن چه می خورید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بسیاری از مزایای تمرینات ایروبیک برای سلامت انسان به آخرین جلساتی که در تمرینات حضور داشته‌اید، بستگی دارد و طبیعت این مزایا می‌تواند به میزان زیادی تحت تاثیرغذا یا هر خوردنی دیگری باشد که پس از تمرینات می‌خورید.

محققان در مجله فیزیولوژی کاربردی خاطرنشان کردند: تفاوت در چیزی که پس از تمرینات می‌خورید تاثیرات متفاوتی روی متابولیسم بدن بر جای می‌گذارد.

دکتر جفری اف هورووتیز پژوهشگر اصلی این تحقیق در دانشگاه میشیگان مطالعات خود را در ادامه چندین پژوهش قبلی انجام داده که نشان می‌دهند؛ تاثیرات مفید ورزش روی سلامت موقتی و زودگذر هستند. تاثیر یک جلسه ورزش کردن معمولا چند ساعت تا چند روز روی بدن باقی می‌ماند.

دکتر هورووتیز خاطرنشان کرد: بنابراین تاثیرات سودمند ورزش روی متابولیسم به آخرین جلسات تمرینات بستگی دارد و کمتر تحت تاثیر افزایش تناسب اندامی است که به مرور حاصل شده است. اما در این میان نباید از مساله مهم تغذیه پس از ورزش غافل شد.

این محققان دریافته‌اند: ورزش حساسیت انسولینی را بالا می‌برد و بنابراین برای بدن جذب قند از خون و انتقال آن به بافت‌هایی مثل ماهیچه‌ها بیشتر می‌شود. بنابراین مصرف کربوهیدرات‌ها پس از تمرینات، خطر افزایش قند خون را بالا می‌برد. بهترین انتخاب تغذیه‌ای در این زمینه با مشورت مشاور و متخصص امکانپذیر است

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: جمعه 21 آذر 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چگونه میتوان چربی های بدن را سوزاند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وسایلی نظیر شکم بندهای لاغری به تنهایی هیچ تاثیری در تناسب اندام شما ندارند همه ما دوست داریم شکمی صاف و کوچک داشته باشیم، شاید به همین دلیل هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات در زمینه یافتن روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود. در حال حاضر بیش از 200 مدل دستگاه مختلف برای کوچک کردن شکم وجود دارد، دستگاههای غلطکی، ضربه زننده، لرزاننده و ... . شعارهای تبلیغاتی تمام این دستگاهها ادعا می کنند که با استفاده از آنها می توانید شکم خود را کوچک کرده و به سایز مطلوب برسانید اگر فکر می کنید استفاده از این دستگاه ها به تنهایی برای کوچک کردن سایز اندام های مختلف بدن کافی است، سخت در اشتباهید. این قبیل وسایل تنها کمک ناچیزی برای رسیدن به هدف مورد نظر شما هستند. به منظور کوچک شدن شکم، لایه های چربی موجود در اطراف شکم باید از بین برود و از آنجا که این دستگا ههای ابتکاری قادر به انجام این کار نیستند، استفاده از آنها به تنهایی کافی نیست.
داشتن اطلاعات اولیه در مورد طرز کار عضلات اطراف شکم و این که چگونه بدن شما چربی را می سوزاند، قدم اول برای موفقیت در صاف کردن شکم و باریک کردن سایز دور کمرتان است.
به طور کلی عضله یا ماهیچه را می توان بافتی دانست که در هنگام حرکت منقبض می شود. همانطور که عضله هیچگاه به چربی تبدیل نمی شود، چربی نیز هیچگاه به عضله تبدیل نخواهد شد. اما اضافه وزن و چربی زیادی باعث کم شدن حجم عضله های شما و گاهی از بین رفتن تدریجی آنها می شود. در اکثر افرادی که پا به سن می گذارند این اتفاق ناخودآگاه می افتد.
بنابراین اگر هدف شما داشتن اندامی متناسب و شکمی صاف است، اولین قدم از بین بردن لایه های چربی موجود روی عضله های شکمتان است. در واقع به طور طبیعی شکم همه افراد صاف است اما در مواردی که با چربی اضافی پوشیده شده، به نظر بزرگ می رسد.
موثرترین روش برای کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و نیز تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خون. ثابت بودن میزان قند خون شما از چاق تر شدن و افزایش چربی های اضافی در بدنتان جلوگیری می کند و کمک می کند که بدن شما آسانتر بتواند چربی های اضافی را بسوزاند.
1- باید یک سری حرکات ورزشی تصاعدی را شروع کنید.
عضله های شکم عمدتا برای خم کردن و چرخاندن بالاتنه به جلو، عقب و یا طرفین مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی حرکاتی شبیه دراز و نشست که در اکثر دستگا ههای مخصوص کوچک کردن شکم انجام می شود، استفاده و فعال کردن از این عضلات است.
برای قوی کردن عضلات شکم حرکات زیر را به صورت ترکیبی انجام دهید :
-
خم شدن به سمت جلو، عقب و پهلو
-
چرخاندن کمر به حالت دورانی
عضله های شکم شما مانند همه عضلات بدن لازم است حداقل سه بار در هفته فعالیت داشته باشند. اگر می خواهید از پیشرفت کارتان مطمئن شوید هر بار ورزش ها را با جدیت بیشتری انجام دهید.
2- سوخت و ساز بدنتان را با تمرینات کوتاه و سنگین شکم افزایش دهید.
ورزش های شکم اگر درست انجام شوند به راحتی می توانند سوخت و ساز بدن شما را به مقدار زیادی افزایش دهند. این کار باعث می شود چربی اضافی در بدن شما مصرف شده و ذخیره نشود.در زیر مدت زمان لازم برای انجام حرکات تناوبی در هر نوع حرکت ورزشی اعم از : دوچرخه سواری، پیاده روی و شنا ذکر شده :
- 2
تا 5 دقیقه با حرکات آرام بدن خود را گرم کنید
-
مدت 30 ثانیه حرکات سنگین تر را با حداکثر سرعت ممکن انجام دهید
-
مدت 1 دقیقه حرکات ملایم تر انجام دهید. در واقع این زمان برای نفس گیری و شروع مجدد لازم است
حرکات فوق را به تناوب 6 الی 10 دقیقه تکرار کنید.
3- ثابت نگهداشتن میزان قند خون کلید موفقیت است
. زیرا همانطور که قبلا گفته شد مهمترین فاکتور در از دست دادن چربی اضافی بدن و جلوگیری از بازگشت آن است.
به منظور اینکه قند خونتان ثابت بماند باید به طور مداوم هر 3-2 ساعت یک بار بدنتان را تغذیه کنید. در این مرحله رمز کار این است که در هر وعده تنها همان مقدار غذایی که در آن لحظه نیاز دارید بخورید نه بیشتر. بدن شما در کل روز کالری مصرف می کند، پس چرا باید خود را مجبور کنید که تنها 2 یا 3 وعده در روز غذا بخورید ؟
به بدنتان سوخت مورد نیاز: میوه جات، غلات، سبزیجات، آجیل و پروتئین (ماهی،گوشت لخم، مرغ، تخم مرغ و ...) را برسانید.
اکثر مردم به اشتباه توجه زیادی به میزان چربی موجود در غذایشان می کنند. کالری کالری است، فرقی هم نمی کند که از چه مواد غذایی آمده باشد. اگر بیش از میزان لازم مصرف شود، در هر صورت در بدن شما تبدیل به چربی خواهد شد.
البته مسلما غذاهایی که می خوریم مهم هستند. اما وقتی چربی ها را می سوزانید تاثیر چندانی ندارند. پس تا جایی که ممکن است غذاهای سالم تر بخورید، در عین حال هیچ وقت فکر نکنید که خوردن یک چیزبرگر حتما به بدن شما چربی اضافه می کند.
4- از یک مربی حرفه ای مشورت بگیرید
و از او کمک بخواهید. مشکل اکثر ما این است که راجع به تغذیه صحیح و تمرینات ورزشی مفید برای رسیدن به سلامتی و تناسب اندام، اطلاعات کافی نداریم.
اگر بدون مربی ورزش می کنید، از خودتان سئوال کنید : " آیا از شرایط فعلی فیزیکی ام راضی هستم یا خیر؟ آیا پیشرفتی در این زمینه حاصل شده ؟ "
اگر جواب خیر است، بهتر است حتما با یک مربی ورزش حرفه ای مشاوره کنید. به اطلاعاتی که از مجلات مربوط به تناسب اندام دریافت می کنید بسنده نکنید. یک مربی حرفه ای به شما کمک می کند که در مدت زمانی خیلی کمتر از آنچه تصور می کنید به اهداف مورد نظرتان برای تناسب اندام دست یابید.
اگر برای داشتن اندامی متناسب، شکمی کوچک و کمری باریک، عزم خود را جزم کرده اید، پیشنهاد می کنم با 4 روش بالا کار خود را شروع کنید. این راهکارها به شما کمک می کند که سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید و چربی های اضافی را بسوزانید، نتیجه این کار احساس شادابی و سلامت به همراه داشتن ظاهری متناسب خواهد بود.

نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: جمعه 21 آذر 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah